Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/3453
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorAbramov, I.
dc.contributor.authorZhuravleva, E.
dc.date.accessioned2014-02-08T22:47:15Z
dc.date.available2014-02-08T22:47:15Z
dc.date.issued2013-12-12
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/3453
dc.language.isoenuk_UA
dc.titleENVIRONMENTAL MEASURES AS AN ATTRIBUTE OF MARKETING SUCCESSuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Majesty of Marketing: Materials of the conference for the students and junior research staff. 2013.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ENVIRONMENTAL MEASURES AS AN ATTRIBUTE OF MARKETING SUCCESS.pdf146,57 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.