Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/3454
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАrellano, M.J.J
dc.contributor.authorNazarenkov, E.
dc.date.accessioned2014-02-08T22:48:13Z
dc.date.available2014-02-08T22:48:13Z
dc.date.issued2013-12-12
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/3454
dc.language.isoenuk_UA
dc.titleNONPROFITS MARKETING AS A TOOL OF BUSINESS MANAGEMENTuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Majesty of Marketing: Materials of the conference for the students and junior research staff. 2013.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
NONPROFITS MARKETING AS A TOOL OF BUSINESS MANAGEMENT.pdf80,94 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.