Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/3460
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorSivokon, T.-
dc.contributor.authorShinkarenko, N.-
dc.date.accessioned2014-02-10T20:59:17Z-
dc.date.available2014-02-10T20:59:17Z-
dc.date.issued2014-02-10-
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/3460-
dc.language.isoenuk_UA
dc.subjectINFLUENCE CONSUMERSuk_UA
dc.titleHOW TO INFLUENCE CONSUMERS AND THEIR BUYING DECISIONSuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Majesty of Marketing: Materials of the conference for the students and junior research staff. 2013.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Sivokon.pdf7,16 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.