Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/3461
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorZlatova, I.-
dc.contributor.authorOklander, M.-
dc.date.accessioned2014-02-10T21:00:57Z-
dc.date.available2014-02-10T21:00:57Z-
dc.date.issued2014-02-10-
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/3461-
dc.language.isoenuk_UA
dc.subjectPROMOTIONuk_UA
dc.titleTHE PROMOTION OF THE NATIONAL CAR BRANDuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Majesty of Marketing: Materials of the conference for the students and junior research staff. 2013.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Zlatova.pdf738,8 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.