Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/3583
Назва: Матрічні моделі у дослідженні ринкового стану промислового підприємства
Автори: Палєхова, Л. Л.
Ключові слова: Ефективний маркетинг
Дата публікації: 2013
Видавництво: Видавництво НГУ
Бібліографічний опис: Палєхова Л.Л. Матрічні моделі у дослідженні ринкового стану промислового підприємства// Шляхи підвищення економічної ефективності в умовах реформ : досвід розвинутих та перехідних економік.- 2013.- С. 62-63
Серія/номер: Матеріали конференції;СD102
Короткий огляд (реферат): Україна, як відомо, історично є промисловою державою, тобто промисловий сектор складає основу національної економічної системи та обумовлює певні тенденції у розвитку усіх сфер економічної діяльності. Так, на 01.01.2013р. вітчизняний промисловий ринок охоплює приблизно 300 тис. виробничих підприємств, які займають десь 60% усього працюючого населення, з них близько 50% працює на великих підприємствах. Проте більше 40% промислових підприємств є збитковими; обсяг промислової продукції, що призначена для використання споживачами промислового ринку, за останні п’ять років зменшилася удвічі і складає сьогодні менше 10%.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/3583
Розташовується у зібраннях:ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ ЕКОНОМІЧНОЇ ЕФЕКТИВНОСТІ В УМОВАХ РЕФОРМ: досвід розвинутих та перехідних економік

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
62-63.pdf243,47 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.