Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/3608
Назва: Сутність спонсорів бренду, як його ключових стейкхолдерів
Автори: Яцентюк, С. В.
Ключові слова: Ефективний маркетинг;промислове підприємство;стейкхолдери брендів
Дата публікації: 2013
Видавництво: Видавництво НГУ
Бібліографічний опис: Яцентюк С.В. Сутність спонсорів бренду, як його ключових стейкхолдерів// Шляхи підвищення економічної ефективності в умовах реформ : досвід розвинутих та перехідних економік.- 2013.- С. 63-64
Серія/номер: Матеріали конференції;СD102
Короткий огляд (реферат): Важливим фактором забезпечення успішного розвитку підприємства у сучасних ринкових умовах є ефективне використання в його арсеналі таких управлінських інструментів, як портфель брендів та стратегічний брендинг. Причому ефективність реалізації стратегії брендингу підприємства залежить від стейкхолдерів брендів, що здійснюють прямий, чи опосередкований вплив на них. Дослідженнями цих суб’єктів процесу функціонування брендів на ринку займались і займаються практично всі світові і вітчизняні науковці і практики з брендингу. І в цьому процесі досі залишаються певні невирішені, або неузгоджені питання. Метою дослідження є відокремлення та визначення той групи ключових стейкхолдерів брендів, що використовують і контролюють бренди для досягнення поточних і стратегічних цілей власних підприємств.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/3608
Розташовується у зібраннях:ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ ЕКОНОМІЧНОЇ ЕФЕКТИВНОСТІ В УМОВАХ РЕФОРМ: досвід розвинутих та перехідних економік

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
63-64.pdf245,65 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.