Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/363
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorІвченко, Л. В.
dc.date.accessioned2013-05-28T14:01:08Z
dc.date.available2013-05-28T14:01:08Z
dc.date.issued2007-02-27
dc.identifier.citationІвченко Л. В. Удосконалення обліку торгівельних знижок на підприємствах торгівлі / Івченко Л. В. // Економічний вісник Національного гірничого університету. – Дніпро. – 2007. – № 2. – С. 71-75.
dc.identifier.issn2073-9982
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/363
dc.description.abstractРозглянуто питання щодо порядку організації обліку торгівельних знижок, групуючи їх за двома напрямками: отриманих від постачальників та наданих покупцям. Для конкретизації бухгалтерської інформації реко- мендовано відкриття відповідних субрахунків третього порядку за видами діяльності під- приємства.ru_RU
dc.description.abstractA question is considered in relation to the order of organization of account of auction discounts, grouping them in two directions: getting from suppliers and given to the buyers. For specification of book-keeping information it is recommended to open proper subacconts of the third level by all kinds of enterprise’s activity.ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherНаціональний гірничий університетru_RU
dc.subjectфінанси галузі та підприємстваru_RU
dc.titleУдосконалення обліку торгівельних знижок на підприємствах торгівліru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:ЕВ, 2007 рік, №2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2007_2_p071-075.pdf256,33 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.