Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/390
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМиронишина, О. В.
dc.date.accessioned2013-05-28T20:00:47Z
dc.date.available2013-05-28T20:00:47Z
dc.date.issued2007-12-12
dc.identifier.citationМиронишина О. В. Маркетингове формування інноваційного потенціалу підприємств фармацевтичної індустрії / Миронишина О. В. // Економічний вісник Національного гірничого університету. – Дніпро. – 2007. – № 4. – С. 86-95.
dc.identifier.issn2073-9982
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/390
dc.description.abstractУ статті сформульовано принципи формування інноваційного потенціалу, розроблений комплекс критеріїв інноваційності та концепція маркетинг-міксу (з урахуванням особливостей фармації). Запропоновано метод оцінки інноваційної позиції (на основі профілю можливостей та умов інноваційного середовища) і модель інноваційного процесу, пристосована до умов фармвиробництва. In article the principles of formation of innovative potential are formulated, the complex of innovative criteria and the concept marketing-mix (in view of features of pharmacy) is developed. The estimation method of an innovative position (on the basis of opportunities profile and conditions of the innovative environment) and model of innovative process, applied in conditions of pharmmanufactures, is offered.ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherЕкономічний вісник НГУru_RU
dc.relation.ispartofseriesУДК;339.138:001.895:615.014
dc.subjectмаркетингове формування інноваційного потенціалу
dc.subjectпідприємства фармацевтичної індустрії
dc.titleМаркетингове формування інноваційного потенціалу підприємств фармацевтичної індустріїru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:ЕВ, 2007 рік, №4

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2007_4_p086-095.pdf292,43 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.