Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/391
Назва: Оцінка надійності маркетингової стратегії експортно-орієнтованого підприємства
Автори: Коміссаров, В. Ф.
Коміссаров, В. В.
Ключові слова: надійність маркетингової стратегії;експортно-орієнтоване підприємство
Дата публікації: 3-лис-2007
Видавництво: Економічний вісник НГУ
Бібліографічний опис: Коміссаров В. Ф. Оцінка надійності маркетингової стратегії експортно-орієнтованого підприємства / Коміссаров В. Ф., Коміссаров В. В. // Економічний вісник Національного гірничого університету. – Дніпро. – 2007. – № 4. – С. 81-85.
Серія/номер: УДК;658.563:65.015.3
Короткий огляд (реферат): Розглядаються шляхи підвищення надійності маркетингових стратегій експортно-орієнтованих підприємств. Наведени етапи формалізації багато-критеріальної економіко- математичної моделі оптимізації надійності вибору. Ways of increasing reliability of marketing strategies of export oriented enterprises are examined. Below mentioned are phases of formalization multicriterion math-economical model of choice reliability optimization.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/391
ISSN: 2073-9982
Розташовується у зібраннях:ЕВ, 2007 рік, №4

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2007_4_p081-085.pdf275,77 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.