Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/410
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРогоза, М. Є.
dc.contributor.authorВергал, К. Ю.
dc.date.accessioned2013-05-28T20:25:21Z
dc.date.available2013-05-28T20:25:21Z
dc.date.issued2008-09-01
dc.identifier.citationРогоза М.Є. Теоретичні аспекти формування моделі стратегічного інноваційного розвитку підприємств/ М. Є.Рогоза, К. Ю.Вергал // Економічний вісник Національного гірничого університету. – 2008. – №3.– С. 91-96.
dc.identifier.issn2073-9982
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/410
dc.description.abstractВ статті розглядаються проблеми побудови моделі стратегічного інноваційного розвитку підприємства. Зокрема окреслюються основні напрямки інноваційного розвитку, як елементів системи, розроблено класифікацію факторів впливу на структуру моделі.ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherЕкономічний вісникru_RU
dc.subjectінновації
dc.subjectпродуктивність
dc.titleТеоретичні аспекти формування моделі стратегічного інноваційного розвитку підприємствru_RU
dc.typeArticleru_RU
dc.identifier.udk330.341.1 (477)
Розташовується у зібраннях:ЕВ, 2008 рік, №3

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2008_3_p091-096.pdf323,02 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.