Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/433
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСічко, С. М.
dc.date.accessioned2013-05-28T20:42:35Z
dc.date.available2013-05-28T20:42:35Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.citationСічко С. М. Бренд як інструмент сучасного бізнесу / Січко С. М. // Економічний вісник Національного гірничого університету. – Дніпро. – 2008. – № 1-2. – С. 125-132.
dc.identifier.issn2073-9982
dc.identifier.otherУДК;658.62
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/433
dc.description.abstractУ статті описані різноманітні підходи до визначення поняття бренд та досліджені еволюційні шляхи становлення брендів, а також описані етапи розвитку брендів. In the article various approaches are described to determination of concept brand and the evolutional ways of becoming of brands are investigational, and the stages of development of brands are also discribed.ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherЕкономічний вісник НГУru_RU
dc.subjectбренд
dc.subjectсучасний бізнес
dc.titleБренд як інструмент сучасного бізнесуru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:ЕВ, 2008 рік, №1-2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2008_1_2_p125-132.pdf276,34 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.