Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/445
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРадченко, В. П.
dc.date.accessioned2013-05-28T20:55:02Z
dc.date.available2013-05-28T20:55:02Z
dc.date.issued2009-03-01
dc.identifier.citationРадченко В. П. Роль маркетинга в развитии человеческого капитала сельской экономики / В. П. Радченко // Економічний вісник Національного гірничого університету. – Дніпро. – 2009. – № 2. – С. 132-137.
dc.identifier.issn2073-9982
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/445
dc.description.abstractВ статье анализируется сущность и функции категории «человеческий капитал сельской экономики», рассматривается роль и задачи маркетинга как управленческого инструмента в процессе преобразования человеческих ресурсов сельской экономики в человеческий капитал.ru_RU
dc.description.abstractIn article the essence and category functions «the human capital of rural economy» is analyzed, the role and marketing problems as administrative tool in the course of transformation of human resources of rural economy to the human capital is considered.ru_RU
dc.language.isoruru_RU
dc.publisherЭкономический вестник Национального горного университетаru_RU
dc.subjectмаркетинг
dc.subjectсельская экономика
dc.titleРоль маркетинга в развитии человеческого капитала сельской экономикиru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:ЕВ, 2009 рік, №2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2009_2_p132-137.pdf248,26 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.