Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/50
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБерсуцький, А. Я.
dc.date.accessioned2013-05-13T01:05:22Z
dc.date.available2013-05-13T01:05:22Z
dc.date.issued2006-11-14
dc.identifier.citationБерсуцький А. Я. Роль ринкового потенціалу в стратегічному управлінні підприємством / Берсуцький А. Я. // Економічний вісник Національного гірничого університету. – Дніпро. – 2006. – № 4. – С. 65-71.
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/50
dc.descriptionРозглянуто ринковий та ресурсний підходи до стратегічного управління підприємством. Досліджено вплив зовнішнього середовища на прийняття рішень. Конкретизоване поняття „ресурсні можливості”. Marketing and resource approaches in strategic management of an enterprise are considered in the article. Made researches on the external environment influence on managerial decision process. The concrete definition of “resource abilities” is given.en
dc.language.isouken
dc.subjectстратегічне управлінняuk
dc.subjectМенеджментuk
dc.subjectресурсні можливостіuk
dc.titleРоль ринкового потенціалу в стратегічному управлінні підприємствомen
dc.typeArticleen
Розташовується у зібраннях:ЕВ, 2006 рік, №4

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2006_4_p065-071.pdf347,56 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.