Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/59
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДвігун, А. О.
dc.date.accessioned2013-05-13T01:39:45Z
dc.date.available2013-05-13T01:39:45Z
dc.date.issued2013-05-13
dc.identifier.citationДвігун А. О. Роль малого та середнього бізнесу у формуванні конкурентних ринків / Двігун А. О. // Економічний вісник Національного гірничого університету. – Дніпро. – 2007. – № 1. – С. 40-47.
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/59
dc.descriptionПроаналізовані методи і практика належності підприємств до дрібного, малого, середнього та великого бізнесу. Обгрунтована необхідність виділення соціальних та інноваційних МСП. Подана класифікація малих та середніх підприємств (МСП). Обгрунтовані основні напрямки вдосконалення організаційної, економічної та правової роботи щодо підвищення ефективності МСП в Україні, як важливого чинника підвищення конкурентоспроможності вітчизняних підприємств. Methods and practice of small, middle and big enterprises’ business are analyzed. The necessity of distinction of social and innovative small and middle enterprises are approved and proposed the classification of small and middle enterprises. Main direction of organizational, legislation and economic improvement are determined to enhance the competitiveness of the national small and middle firms.en
dc.language.isouken
dc.subjectроль малого та середнього бізнесу
dc.subjectформування конкурентних ринків
dc.titleРоль малого та середнього бізнесу у формуванні конкурентних ринківen
dc.typeArticleen
Розташовується у зібраннях:ЕВ, 2007 рік, №1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2007_1_p040-047.pdf283,54 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.