Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/641
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГРИШУНІН, О.В.-
dc.date.accessioned2013-05-31T07:43:43Z-
dc.date.available2013-05-31T07:43:43Z-
dc.date.issued2009-12-01-
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/641-
dc.description.abstractРозглядаються проблеми розвитку торгової сфери державних структур. Для вирішення проблеми розглянуті питання програмно-цільового регулювання народного господарства як теорії суспільного відтворювання, системного аналізу, управління економікою, методології комплексного регіонального розвитку і розміщень продуктивних сил.ru_RU
dc.description.abstractThe problems of development of auction sphere of state structures are considered. For the decision of problem to consider the question of adjusting of national economy program-having a special purpose how the theories of public reproduction, systems analysis, management by an economy, methodology of complex regional development and placing of productive forces are.ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherГуманітарний журналru_RU
dc.relation.ispartofseriesУДК;658.8.011.1-
dc.subjectпрограмно-цільове регулювання, муніципальний продовольчий фонд,ринкова інфраструктура, муніципальна структура, торгово-господарська діяльність, Торгово-промислова палата.ru_RU
dc.subjectprogram-aiming regulation, municipal food fund, marketing structure, municipal structure, trading activity, trading-industry chamber.ru_RU
dc.titleМУНІЦІПАЛЬНИЙ МАРКЕТИНГ В СИСТЕМІ УПРАВЛІННЯ ТОРГІВЕЛЬНОЮ СФЕРОЮ ДЕРЖАВНИХ СТРУКТУРru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:ГЖ, 2009 рік, №3-4

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Grishunin.pdf224,61 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.