Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/65598
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПалєхова, Л. Л.-
dc.contributor.authorПавелко, К. О.-
dc.date.accessioned2014-11-06T08:58:16Z-
dc.date.available2014-11-06T08:58:16Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationПалєхова Л. Л. Особливості маркетингової політики у ресторанному бізнесі (на прикладі ресторану "Наутілус") / Л. Л. Палєхова, К. О. Павелко // Інновації і трансфер технологій : від ідеї до прибутку : 4-та міжнародна наук.-практ. конф., 24-26 квітня 2013 р. : матеріали. - Д. : НГУ,2013. – С. 22-24.en
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/65598-
dc.language.isouken
dc.publisherВидавництво ДВНЗ "НГУ"en
dc.relation.ispartofseries;NTB454493-
dc.relation.ispartofseries;CD114-
dc.subjectготельно-ресторанний бізнесen
dc.subjectмаркетингова політикаen
dc.subjectмаркетинговая политикаen
dc.subjectресторанне господарстоen
dc.subjectресторанное хозяйствоen
dc.titleОсобливості маркетингової політики у ресторанному бізнесі (на прикладі ресторану "Наутілус")en
dc.typeArticleen
dc.identifier.bbkУ50en
Розташовується у зібраннях:Інновації і трансфер технологій : від ідеї до прибу тку : матеріали IV міжнар . наук .- практ . конф ., 24 – 26 квіт . 2013 р .

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
22-24.pdf213,59 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.