Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/817
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Коптовець, А. Н. | |
dc.contributor.author | Бобылев, А. А. | |
dc.contributor.author | Яворская, В. В. | |
dc.contributor.author | Кирнос, В. Д. | |
dc.date.accessioned | 2013-06-03T06:55:34Z | |
dc.date.available | 2013-06-03T06:55:34Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.citation | Результаты вычислительных экспериментов для проектирования тормозных систем подвижного состава / А. Н. Коптовец, А. А. Бобылев, В. В. Яворская, В. Д. Кирнос // Гірнича електромеханіка та автоматика : наук. - техн. зб. / [гол. ред. Г. Г. Півняк] ; Національний гірничий університет. – Дніпропетровськ : НГУ, 2012. – Вип. 88. – С. 78-81. | |
dc.identifier.uri | http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/817 | |
dc.description.abstract | Розглянута наукова задача адаптивного керування трибологічною системою на стадії проектування шахтного рухомого складу. Розроблено алгоритми моделювання процесами навантаження гальма і про- ведення обчислювальних експериментів замість натурних. Зроблено висновки, що коефіцієнт тертя га- льма володіє агрегатними властивостями. Визначено умови для керування структурою і трибологічни- ми властивостями гальма. Расмотрена научная задача адаптивного управления трибологической системой на стадии проектиро- вания шахтного подвижного состава. Разработаны алгоритмы моделирования процессами нагружения тормоза и проведения вычислительных экспериментов вместо натурных. Сделаны выводы, что коэф- фициент трения тормоза обладает агрегатными свойствами. Определены условия для управления структурой и трибологическими свойствами тормоза. | ru_RU |
dc.description.abstract | Розглянута наукова задача адаптивного керування трибологічною системою на стадії проектування шахтного рухомого складу. Розроблено алгоритми моделювання процесами навантаження гальма і про- ведення обчислювальних експериментів замість натурних. Зроблено висновки, що коефіцієнт тертя га- льма володіє агрегатними властивостями. Визначено умови для керування структурою і трибологічни- ми властивостями гальма. | ru_RU |
dc.language.iso | uk | ru_RU |
dc.publisher | Гірнича електромеханіка та автоматика | ru_RU |
dc.subject | вычислительный эксперимент | |
dc.subject | проектирования тормозных систем подвижного состава | |
dc.title | Результаты вычислительных экспериментов для проектирования тормозных систем подвижного состава | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |
Розташовується у зібраннях: | ГЕА, 2012 рік, №88 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
18.pdf | 304,88 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.