Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/851
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗиборов, К. А.
dc.contributor.authorТвердохлеб, А. М.
dc.contributor.authorВоскобойник, С. А.
dc.date.accessioned2013-06-03T07:32:33Z
dc.date.available2013-06-03T07:32:33Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.citationЗиборов К. А. Принципы построения системы согласования тягового усилия приводных колесных пар шахтного локомотива / К. А. Зиборов, А. М. Твердохлеб, С. А. Воскобойник // Гірнича електромеханіка та автоматика : наук. - техн. зб. / [гол. ред. Г. Г. Півняк] ; Національний гірничий університет. – Дніпропетровськ : НГУ, 2012. – Вип. 88. – С. 22-28.
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/851
dc.description.abstractРозглянута наукова задача адаптивного керування трибологічною системою на стадії проектуванняшахтного рухомого складу. Розроблено алгоритми моделювання процесами навантаження гальма і про-ведення обчислювальних експериментів замість натурних. Зроблено висновки, що коефіцієнт тертя га-льма володіє агрегатними властивостями. Визначено умови для керування структурою і трибологічни-ми властивостями гальма.ru_RU
dc.language.isoruru_RU
dc.publisherГірнича електромеханіка та автоматикаru_RU
dc.subjectсистема согласования тягового усилия
dc.subjectприводные колесные пары шахтного локомотива
dc.titleПринципы построения системы согласования тягового усилия приводных колесных пар шахтного локомотиваru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:ГЕА, 2012 рік, №88

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
26.pdf203,5 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.