Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/851
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Зиборов, К. А. | |
dc.contributor.author | Твердохлеб, А. М. | |
dc.contributor.author | Воскобойник, С. А. | |
dc.date.accessioned | 2013-06-03T07:32:33Z | |
dc.date.available | 2013-06-03T07:32:33Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.citation | Зиборов К. А. Принципы построения системы согласования тягового усилия приводных колесных пар шахтного локомотива / К. А. Зиборов, А. М. Твердохлеб, С. А. Воскобойник // Гірнича електромеханіка та автоматика : наук. - техн. зб. / [гол. ред. Г. Г. Півняк] ; Національний гірничий університет. – Дніпропетровськ : НГУ, 2012. – Вип. 88. – С. 22-28. | |
dc.identifier.uri | http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/851 | |
dc.description.abstract | Розглянута наукова задача адаптивного керування трибологічною системою на стадії проектуванняшахтного рухомого складу. Розроблено алгоритми моделювання процесами навантаження гальма і про-ведення обчислювальних експериментів замість натурних. Зроблено висновки, що коефіцієнт тертя га-льма володіє агрегатними властивостями. Визначено умови для керування структурою і трибологічни-ми властивостями гальма. | ru_RU |
dc.language.iso | ru | ru_RU |
dc.publisher | Гірнича електромеханіка та автоматика | ru_RU |
dc.subject | система согласования тягового усилия | |
dc.subject | приводные колесные пары шахтного локомотива | |
dc.title | Принципы построения системы согласования тягового усилия приводных колесных пар шахтного локомотива | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |
Розташовується у зібраннях: | ГЕА, 2012 рік, №88 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
26.pdf | 203,5 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.