Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1001-1010 зі 24032.
Знайдені матеріали:
Попередній переглядДата випускуНазваАвтор(и)
136-141.pdf.jpg2013Організаційна культура як елемент успіху компаніїЛобза, А.В.; Карпук, Д.
BondarIYelizarovIAkchurinaA.pdf.jpg4-гру-2014CROWDSOURCING AS A MARKETING MODELBondar, I.; Yelizarov, I.; Akchurina, A.; Mel’nikova, I.
7_f_b_2015_ru.pdf.jpg2015ФизикаБарьячтар, В. Г.
Решетилова_Куваева_Формирование цен.pdf.jpgжов-2015Формирование цен в рыночной стратегии интегрированных каналов сбыта промышленной продукцииРешетилова, Татьяна; Куваева, Татьяна
Довгань_ Шинкаренко_Виртуальные выставки – новые возможности маркетинговых коммуникаций.pdf.jpgжов-2015(Невизначено)Довгань, Сергей; Шинкаренко, Наталья
DEVELOPMENT OF INTERNATIONAL MARKETING.pdf.jpg10-гру-2008DEVELOPMENT OF INTERNATIONAL MARKETING IN THE INFORMATION AGEDzerikh, A.; Usikov, V. A.
Tarasova.pdf.jpg2011РАЦІОНАЛІЗАЦІЯ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ В ДОБУ КРИЗИ МОРАЛІ Й РОЗУМУ; ТАРАСОВА, Н.Ю.
02.pdf.jpg2010Обґрунтування технологічних схем експериментального шахтного газогенератораФальштинський, В.С; Дичковський, Р.О; Станьчик, К; Свядровскі, Є; Лозинський, В.Г
11.pdf.jpg30-бер-2016Recommended practice for using resource-saving technologies and tools for fine classification of uranium ores by size and refuse dehydrationShevchenko, V; Shevchenko, G; Lebed, G
10.pdf.jpg30-бер-2016Research into parameters characterizing the process of withdrawing clay-mud formations from bore hole vuggy zonesIghnatov, A