Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 151-160 зі 24020.
Знайдені матеріали:
Попередній переглядДата випускуНазваАвтор(и)
POP-UP SHOPS AS A NEW KIND OF MARKETING CHANNELS.pdf.jpg10-гру-2008POP-UP SHOPS AS A NEW KIND OF MARKETING CHANNELSSymonenko, M.; Belovodska, O.
44-45.pdf.jpg2013Логістичні інформаційні системи як фактор підвищення ефективності вітчизняних підприємствПитуляк, Н. С.
ShashSolodMost2008.pdf.jpg2008Обоснование вероятностной модели устойчивости выработки с учетом эксплуатационных затратШашенко, А.Н.; Солодянкин, А.В.; Мостовой, Н.И.
72-76.pdf.jpg2012Деякі підходи до інноваційних методів викладання у вищих навчальних закладахКоротенко, Г. М.; Коротенко, Л. М.
154-157.pdf.jpg2012Концепція підготовки фахівців з гірництва за спеціалізаціямиШирін, Л. Н.
EKOMARKETING IN UKRAINE - PROBLEMS AND PROSPECTS.pdf.jpg12-гру-2013EKOMARKETING IN UKRAINE: PROBLEMS AND PROSPECTSKomarnytska, M.; Kuzjo, N.
THE POSTER, AS THE MAIN TYPE OF ADVERTISING.pdf.jpg12-гру-2013THE POSTER, AS THE MAIN TYPE OF ADVERTISINGKluyeva, E.; Poznyakova, O.
TOURIST MARKETING.pdf.jpg12-гру-2013TOURIST MARKETINGKorochentseva, N.; Radkevich, L.
79-88.pdf.jpg2012Болонский процесс: основные принципы и направления воспитательной работы в вузеЛагошная, Е. А.; Лагошная, А. Ю.
STRUCTURAL CHANGES IN THE WORLD SOCIAL PRODUCTION UNDER CONDITIONS OF THE GLOBAL TRANSFORMATION.pdf.jpg27-гру-2013STRUCTURAL CHANGES IN THE WORLD SOCIAL PRODUCTION UNDER THE CONDITIONS OF THE GLOBAL TRANSFORMATIONLisovenkova, Irina; Didyk, Liudmyla