Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1571-1580 зі 24051.
Знайдені матеріали:
Попередній переглядДата випускуНазваАвтор(и)
163-164.pdf.jpg2012Роль торговельної марки в управлінні конкурентоспроможністю підприємстваРубенян, Г. Д.
147-148.pdf.jpg2012Поняття " банківське регулювання " в науці " державне управління " через призму аналізу причин його виникненняЗубрицька, Н. Б.
MikhnenkoY.pdf.jpgгру-2016CURRENT TRENDS OF INTERNET MARKETINGMikhnenko, Y.; Gubkina, V.
LypkaM.pdf.jpgгру-2016COMPETITION AS A SOURCE OF DEVELOPMENT IN THE MARKETINGLypka, M.; Kuvaeva, T.
89.pdf.jpg2017Injection of Rock around ExcavationNalivayko, Dmitriy; Kovalenko, V. V.; Isakova, M. L.
141-143.pdf.jpg2012Організація та здійснення державного фінансового контролю зовнішньоекономічної діяльностіДвигун, С. М.
177-179.pdf.jpg2012Організація внутрішнього аудиту дебіторської заборгованості на торговельному підприємствіБєлокоз, О. І.
134-136.pdf.jpg2012Концептуальна модель маркетингового управління цільовим ринком підприємствВеличко, А. О.
NenarochkinA.pdf.jpgгру-2016USING INSTAGRAM FOR BUSINESSNenarochkin, A.; Reshetilova, T.
гру-2016MARKET SEGMENTATION. NEW PRINCIPLES OF MARKET SEGMENTATIONPodzolkova, D.; Kuzmina, A.; Pilova, K.