Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 901-910 зі 24032.
Знайдені матеріали:
Попередній переглядДата випускуНазваАвтор(и)
Myasnikova O. .pdf.jpg6-гру-2012A COMMERCIAL BANK PERSONNEL MANAGEMENT COMPETITIVENESS IMPROVING BASED ON THE NON-FINANCIAL MOTIVATION FORMSMyasnikova O.
ADVANTAGES & DISADVANTAGES OF ECO-BRANDING.pdf.jpg12-гру-2013ADVANTAGES & DISADVANTAGES OF ECO-BRANDINGKovaleva, L.; Bardas, A.; Kostrytska, S.
USING OF CRM-SYSTEMS IN FORMING OF COMPETITIONAL MERITS OF ENTERPRISES.pdf.jpg12-гру-2013USING OF CRM-SYSTEMS IN FORMING OF COMPETITIONAL MERITS OF ENTERPRISESKosar, O.I.; Kuzjo, N.
APPLICATION OF MARKETING INSTRUMENTS TO MINIMIZE AND REPRODUCE MATERIAL COSTS OF THE INDUSTRIAL ENTERPRIZE.pdf.jpg6-гру-2012APPLICATION OF MARKETING INSTRUMENTS TO MINIMIZE AND REPRODUCE MATERIAL COSTS OF THE INDUSTRIAL ENTERPRIZEBudinskaya, O.; Boyko, V.
19-23.pdf.jpg2012Ліцензування, акредитація і рейтингування як підсумкова оцінка забезпечення якості підготовки фахівцівБородай, В. А.; Іванов, О. Б.; Ковальов, О. Р.
28-32.pdf.jpg2012Варіативна складова підготовки кадрів з вищою освітою на підставі компетентнісного підходуГорпинич, О. В.
INTER-COMPANY COOPERATION AS A FORM OF INDIRECT SALES CHANNEL IN THE FOREIGN MARKET ON THE EXAMPLE OF MACHINE-BUILDING ENTERPRISE.pdf.jpg12-гру-2013INTER-COMPANY COOPERATION AS A FORM OF INDIRECT SALES CHANNEL IN THE FOREIGN MARKET ON THE EXAMPLE OF MACHINE-BUILDING ENTERPRISEKuvaeva, T.; Reshetilova, T.
INTERNET-BRANDING AS A MARKETING INSTRUMENT- ADVANTAGES AND DISADVANTAGES.pdf.jpg12-гру-2013INTERNET-BRANDING AS A MARKETING INSTRUMENT: ADVANTAGES AND DISADVANTAGESKulynyak, I.; Hliantseva, O.
MARKETING OF PARTNERSHIP RELATIONS.pdf.jpg12-гру-2013MARKETING OF PARTNERSHIP RELATIONSLelukh, E.; Dovgan’, S.; Shvets, O.
HOLISTIC MARKETING- NEW PARADIGM.pdf.jpg12-гру-2013HOLISTIC MARKETING- NEW PARADIGMKrikovtsev, O.; Shubin, O.