Мягких, І.М.І.М.Мягких2016-12-162016-12-162013Мягких І.М. Маркетингові дослідження як основний елемент інформаційного забезпечення маркетингової діяльності інтегрованих бізнес-структур (ІБС)// Економіка в умовах глобалізації : проблеми, тенденції, перспективи : 1-ша міжнародна наук.-практ. інтернет-конференція, 25 лютого-1 березня 2013 р., Дніпропетровськ-Жешув : зб. матеріалів.- 2013.- С. 153-155http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/147695ukинформационное обеспечениеінформаційне забезпеченнямаркетингові дослідженнямаркетинговые исследованиямаркетинговая деятельностьмаркетингова діяльністьМаркетингові дослідження як основний елемент інформаційного забезпечення маркетингової діяльності інтегрованих бізнес-структур (ІБС)ArticleУ59(4Укр)