Гук, ЄвгеніяЄвгеніяГук2023-02-022023-02-022022-06-10http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/162133Пояснювальна записка: 69 с., 15 рис., 17 табл., 3 додатки, 40 джерело. В кваліфікаційній роботі проаналізовано комплексну діяльність фітнес клубу та визначено фактори впливу на діяльність підприємства та на ринок фітнесу України. Проаналізовано цільову аудиторію та виділено 5 сегментів. Проведено опитування у респондентів за результатами сегментування задля оцінення якості роботи студії та загального відношення до змін у роботі. Об’єкт дослідження: процес організації і координування маркетингового стратегічного планування ФОП «Яцута» на ринку фітнес послуг. Мета кваліфікаційної роботи: засади для формування маркетингової стратегії на ринку фітнесу України. Положення, що захищаються: завдяки визначенню мети роботи фітнес клубу вдалося виокремити сегменти клієнтів та сформувати якісний підхід по залученню аудиторію на ринку фітнесу. Інформація щодо впровадження: рекомендації щодо впровадження маркетингової та рекламної діяльності будуть використані при подальшій роботі фітнес клубу. Кваліфікаційна робота має тісний зв'язок із виконаними курсовими роботами з маркетингових досліджень, маркетингового ціноутворення, науковими студентськими роботами з маркетингу. Результати роботи можуть бути використані для фітнес індустрії в Україні. Соціально- економічна ефективність роботи полягає у формуванні вдалою стратегії та подальшому просуванню фітнес послуг у рамках Інтернет маркетингу зокрема. Висновки, пропозиції щодо розвитку об’єкту розроблення: визначення ключових компетенцій студії, подальший розвиток, взаємодія з аудиторією через соціальні мережі, підходи до маркетингової стратегії для студії в цілому. 4 У роботі використано такі методи досліджень: статистичний метод, анкетування, якісний метод, метод експертних оцінок, IFAS-аналіз, EFAS- аналіз, SWOT-аналіз, PEST-аналіз, матричний аналіз.Пояснювальна записка: 69 с., 15 рис., 17 табл., 3 додатки, 40 джерело. В кваліфікаційній роботі проаналізовано комплексну діяльність фітнес клубу та визначено фактори впливу на діяльність підприємства та на ринок фітнесу України. Проаналізовано цільову аудиторію та виділено 5 сегментів. Проведено опитування у респондентів за результатами сегментування задля оцінення якості роботи студії та загального відношення до змін у роботі. Об’єкт дослідження: процес організації і координування маркетингового стратегічного планування ФОП «Яцута» на ринку фітнес послуг. Мета кваліфікаційної роботи: засади для формування маркетингової стратегії на ринку фітнесу України. Положення, що захищаються: завдяки визначенню мети роботи фітнес клубу вдалося виокремити сегменти клієнтів та сформувати якісний підхід по залученню аудиторію на ринку фітнесу. Інформація щодо впровадження: рекомендації щодо впровадження маркетингової та рекламної діяльності будуть використані при подальшій роботі фітнес клубу. Кваліфікаційна робота має тісний зв'язок із виконаними курсовими роботами з маркетингових досліджень, маркетингового ціноутворення, науковими студентськими роботами з маркетингу. Результати роботи можуть бути використані для фітнес індустрії в Україні. Соціально- економічна ефективність роботи полягає у формуванні вдалою стратегії та подальшому просуванню фітнес послуг у рамках Інтернет маркетингу зокрема. Висновки, пропозиції щодо розвитку об’єкту розроблення: визначення ключових компетенцій студії, подальший розвиток, взаємодія з аудиторією через соціальні мережі, підходи до маркетингової стратегії для студії в цілому. 4 У роботі використано такі методи досліджень: статистичний метод, анкетування, якісний метод, метод експертних оцінок, IFAS-аналіз, EFAS- аналіз, SWOT-аналіз, PEST-аналіз, матричний аналіз.ukМАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГІЯ, РЕКЛАМНА ДІЯЛЬНІСТЬ, ПРОСУВАННЯ, ФІТНЕС РИНОКФормування маркетингової стратегії компанії на ринку фітнесу України