Кравченко, А. А.А. А.КравченкоКривошеєва, К. Л.К. Л.КривошеєваАртеменко, А. В.А. В.Артеменко2023-06-262023-06-262023Кравченко А. А. Глобальні бренди у міжнародній маркетинговій діяльності ТНК / Кравченко А. А., Кривошеєва К. Л., Артеменко А. В. //«Наукова весна» 2023 : матеріали 13-ої Всеукраїнської наук.-техн. конф. студ., аспірантів та молодих вчених, Дніпро, 1-3 березня 2023 року– Дніпро : НТУ «ДП», 2023. – С. 441-443http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/163774Глобальні бренди стали невід’ємною складовою міжнародної маркетингової діяльності транснаціональних корпорацій (ТНК). Такі бренди є найбільш впізнаваними та популярними на світовому ринку, вони мають широку аудиторію споживачів та завдяки цьому дають можливість компаніям збільшити рівень власної конкурентоспроможності та здійснювати успішні продажі.ukглобальні брендиміжнародна маркетингова діяльністьтранснаціональних корпорацій (ТНК)глобалізаціяГлобальні бренди у міжнародній маркетинговій діяльності ТНКArticle339.138.2:339.727.22