Скірко, ДмитроДмитроСкірко2021-09-252021-09-252021http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/159014Об’єктом дослідження є діяльність виробничого відділу косметичної компанії LOOKFANTASTIC та діяльність маркетингового відділу. Методи дослідження: метод головного критерію, метод послідовних поступок та метод згортки для рішення задачі багатокритеріальної оптимізації. Методи ковзного середнього, методи експоненціального згладжування для рішення задачі прогнозування. У інформаційно- аналітичному розділі наведено відомості про предмет дослідження, поставлені задачі дослідження та обрані методи їх розв’язання. У спеціальному розділі виконано рішення задач оптимізації плану виробництва та виконано прогнозування попиту на основі даних за минулий рік.Метою кваліфікаційної роботи є підвищення ефективності роботи виробництва та поліпшення роботи особи, що приймає рішення.Практична цінність отриманих результатів- це в першу чергу підвищення ефективності роботи компанії та поліпшення роботи особи, що приймає рішення.ukвиробництвоОПТИМІЗАЦІЯтеорія прийняття рішеньПРОГНОЗУВАННЯОптимізація плану виробництва товарів косметичної компанії LOOKFANTASTIC та прогноз попиту на основні групи товарів в умовах підприємства роздрібної торгівліПояснювальна записка кваліфікаційної роботи бакалавра студента Скірка Дмитра Юрійовича спеціальності 124 - Системний аналізLearning Object