Приходченко, С. Д.С. Д.ПриходченкоПотебенько, Є. Д.Є. Д.ПотебенькоРодна, К. С.К. С.РоднаІщук, П. О.П. О.Іщук2024-04-232024-04-232022Гейміфікація вищої освіти в Європейському союзі / С. Д. Приходченко, Є. Д. Потебенько, К. С. Родна, П. О. Іщук // Проблеми використання інформаційних технологій в освіті, науці та промисловості : зб. наук. пр. 16-ої міжнар. конф., м. Дніпро, 15 грудня 2021 р. – Дніпро : НТУ "ДП", 2022. – № 6. – С. 231-236.http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/166666Наведено основи гейміфікації, що нещодавно була запропонована як впливовий метод покращення залученості учнів до здобування освіти та їх мотивації і, як наслідок, підвищення ефективності освітніх Зроблено висновки і дано рекомендації.ukгейміфікаціяелектронне навчанняонлайн-курснавчальні програмиматематична підготовкадистанційні освітні технологіїякість навчанняГейміфікація вищої освіти в Європейському союзіArticle622.6