Рибалка, А. А.А. А.РибалкаАлєксєнко, Т. К.Т. К.Алєксєнко2020-05-282020-05-282019Рибалка А. А. Дослідження морозива різних торгових марок за основними показниками якості / Рибалка А. А., Алєксєнко Т. К. // Наукова весна – 2019 : матеріали Х Всеукраїнської науково-технічної конференції студентів, аспірантів і молодих вчених (Дніпро, 25-26 квітня 2019 року). – Дніпро : НТУ «Дніпровська політехніка», 2019. – Т.10. – С. 137-138.http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/155382Ринок морозива в Україні набуває цивілізований структурований вид. Сформувалася і чітко виділилася в загальній масі група лідерів: сьогодні 15 підприємств обслуговують 75% українського ринку морозива. Усе виразніше проглядається тенденція до укрупнення підприємств, що поглинають дрібні фабрики, і злиттю великих компаній. Стрімко скорочується кількість напівлегальних виробників, а прийняття сучасних стандартів на морозиво взагалі може викорінити клас виробників з неякісною продукцією.ukторгові маркиторговые маркиринок морозиварынок мороженогопроблема харчуванняпроблема питанияукраїнський ринок морозиваукраинский рынок мороженогоосновні показники якостіосновные показатели качестваДослідження морозива різних торгових марок за основними показниками якостіArticle543.683