Рябенко, МаксимМаксимРябенко2024-01-052024-01-052023-12-08http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/165725Актуальність теми: інтернет-технології стрімко розвиваються, змінюючи способи, якими компанії спілкуються зі своєю аудиторією. Це означає, що відкриваються нові можливості для маркетингу, а також з'являються нові виклики, такі як конкуренція, зміна споживацьких звичок та технологій. Також зростає важливість бренду та його онлайн-присутності для успіху на ринку. Споживачі все більше звертаються до Інтернету для пошуку продуктів, послуг та інформації про бренди. Тому оптимальна інтернет-маркетингова стратегія стає ключовою для привертання уваги та збереження лояльності клієнтів. Після глобальної пандемії COVID-19 багато компаній переорієнтувалися на онлайн- продажі та маркетинг, тому розуміння ефективних інтернет-стратегій стало ще більш важливим для відновлення та розвитку бізнесу. Основним ринком підприємства ТОВ «Комфі Трейд» є споживчий ринок (B2C). Мета даної роботи - оцінка ефективності інструментів інтернет- маркетингу на ринку В2С та розробка, на цій основі, комплексу найбільш ефективних інструментів інтернет-маркетингу для компанії. Об'єкт дослідження – інструменти інтернет-маркетингу на ринку побутової техніки Предмет дослідження – інструменти інтернет-маркетингу для вибудовування комунікації із споживачем на ринку побутової техніки.ukбренд, стратегія, побутова техніка та електроніка, лендінг, рекламна компанія, SEO-технологіїІнтернет-маркетингова стратегія просування бренду на ринкуArticle