Жиляк, ВікторіяВікторіяЖиляк2023-01-072023-01-072020-01-13http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/162006Об'єкт дослідження – поведінка споживача на ринку споживчих послуг. Мета дослідження – визначити стандарт вподобань отримувача послуги та запропонувати комплекс маркетингових дій для впливу на прихильність споживача до закладу. Методи дослідження – статистичні методи, методи експертних оцінок, інформаційно-цільовий та контент аналіз, польові методи дослідження, АВС&XYZ-аналіз, PEST, IFAS, EFAS, SWOT методи аналізу, модель Портера, сегментування методом угрупувань, метод Кано, матриці Хассі та Ламбена. Результати дослідження – проаналізовано маркетингова діяльність підприємства, що працює на ринку споживчих послуг, визначена місія, стратегічні бачення, ключові факторі успіху; зроблено сегментування та досліджено особливості поведінки споживачів на визначеному сегменті; здійснено аналіз ситуаційних факторів та референтних груп; розроблені рекомендації щодо маркетингового впливу на поведінку споживача. Положення, що захищаються: 1) поведінка споживачів на споживчому ринку відрізняється готовністю заплатити більшу ціну за якість матеріальних складових та унікальність її процесу; 2) основними маркетинговими методами впливу є позиціонування преміальної якості послуг, у першу чергу у соціальних мережах та через власний сайт. Використання результатів дослідження – можуть бути використані при розробці маркетингових програм та стратегій підприємств, що пропонують прості і схожі послуги на конкурентному ринку. Інформація щодо впровадження – результати дослідження впроваджені в маркетингову діяльність студії «Citrus». 4 Взаємозв’язок з іншими роботами – в якості методичних і довідкових матеріалів використані теоретичні та методологічні положення, розроблені провідними українськими і зарубіжними вченими у галузі поведінки споживача на ринку послуг. Соціально-економічна ефективність результатів дослідження –запропонований комплекс маркетингових дій сприяє збільшенню задоволення споживчих вподобань та підвищення економічної стійкості малого підприємства на ринку споживчих послуг.ukМАРКЕТИТОНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ, ПРОСТІ СПОЖИВЧІ ПОСЛУГИ, ПОВЕДІНКА СПОЖИВАЧА, СПОЖИВЧІ ВПОДОБАННЯ, ПРОЦЕС ПРИДБАННЯ ПОСЛУГМаркетингове дослідження особливостей споживчих вподобань на ринку послуг