Гладков, КирилоКирилоГладков2023-04-172023-04-172022Гладков К. Розвиток освіти в умовах євроінтеграційних процесів України / Кирило Гладков // Актуальні проблеми європейської та євроатлантичної інтеграції України : матеріали ХІХ наук.-практ. конф. 16 червня 2022 р., м. Дніпро / за заг. ред. Л. Л. Прокопенка. – Дніпро : НТУ ДП, 2022. – С. 34-36.http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/163085У 2014 р. народ України шляхом революційних процесів остаточно визначив свій курс на європейську інтеграцію та недопущення його зміни / призупинення. Це зумовило виникнення нового вектору розвитку геополітичних відносин, в яких Україна виступає суб’єктом отримання повноправного членства в ЄС. Відповідний процес не є швидким та потребує плідної роботи як державних службовців та політичних діячів, так і звичайних людей – громадян України, окрім цього, визначну роль відіграє відношення та бачення інших держав України як держави-члена / кандидата ЄС. Варто зазначити, що одними з найактивніших представників Революції гідності стали молодь та студентство. Відповідно євроінтеграція зумовлена актуальними потребами майбутнього покоління людей, які планують працювати та жити в Україні; створювати належні умови для життя та здійснення професійної діяльності у своїй державі.ukрозвиток освітиєвроінтеграційні процеси в Українієвропейська інтеграціягеополітичні відносиниРозвиток освіти в умовах євроінтеграційних процесів УкраїниArticle061.1