Вербівська, ОльгаОльгаВербівська2023-02-022023-02-022022-06-10http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/162132Пояснювальна записка: 81 с, 12 рис., 15 табл., 2 додатки, 40 джерел. У кваліфікаційній роботі проаналізовано стан та динаміку підприємства що працює на ринку FMCG – сегменту, також проаналізовано внутрішнє (сильні та слабкі сторони) та зовнішнє (можливості та загрози) середовище досліджуваного підприємства. Об`єкт розроблення: маркетингова діяльність підприємства що працює на ринку споживчих товарів FMCG – сегменту. Мета кваліфікаційної роботи: аналіз внутрішнього та зовнішнього середовища підприємства, що працює на ринку FMCG – сегменту Положення, що захищаються: дослідження внутрішнього та зовнішнього середовища, з метою покращення роботи підприємства. Взаємозв`язок з іншими роботами: кваліфікаційна робота має тісний зв`язок із переддипломною практикою. Результати роботи можуть бути використані на досліджуваному підприємстві. Робота має застосування у сфері маркетингу на ринку FMCG – сегменту. Соціально-економічна ефективність роботи полягає у якісному дослідженні зовнішнього та внутрішнього середовища підприємства, що сприяє кращій роботі та економічному зростанню підприємства. Висновки, пропозиції щодо розвитку об`єкта розроблення: удосконалення маркетингової діяльності підприємства, за рахунок дослідження зовнішнього та внутрішнього середовища підприємства. У роботі використані такі методи досліджень: метод експертних оцінок, статистичний метод, ABC – аналіз, XYZ – аналіз, IFAS - аналіз, EFAS - аналіз, PEST – аналіз, SWOT – аналіз.Пояснювальна записка: 81 с, 12 рис., 15 табл., 2 додатки, 40 джерел. У кваліфікаційній роботі проаналізовано стан та динаміку підприємства що працює на ринку FMCG – сегменту, також проаналізовано внутрішнє (сильні та слабкі сторони) та зовнішнє (можливості та загрози) середовище досліджуваного підприємства. Об`єкт розроблення: маркетингова діяльність підприємства що працює на ринку споживчих товарів FMCG – сегменту. Мета кваліфікаційної роботи: аналіз внутрішнього та зовнішнього середовища підприємства, що працює на ринку FMCG – сегменту Положення, що захищаються: дослідження внутрішнього та зовнішнього середовища, з метою покращення роботи підприємства. Взаємозв`язок з іншими роботами: кваліфікаційна робота має тісний зв`язок із переддипломною практикою. Результати роботи можуть бути використані на досліджуваному підприємстві. Робота має застосування у сфері маркетингу на ринку FMCG – сегменту. Соціально-економічна ефективність роботи полягає у якісному дослідженні зовнішнього та внутрішнього середовища підприємства, що сприяє кращій роботі та економічному зростанню підприємства. Висновки, пропозиції щодо розвитку об`єкта розроблення: удосконалення маркетингової діяльності підприємства, за рахунок дослідження зовнішнього та внутрішнього середовища підприємства. У роботі використані такі методи досліджень: метод експертних оцінок, статистичний метод, ABC – аналіз, XYZ – аналіз, IFAS - аналіз, EFAS - аналіз, PEST – аналіз, SWOT – аналіз.ukАНАЛІЗ СЕРЕДОВИЩ, ЕКОНОМІЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ, КОНКУРЕНТОЗДАТНІСТЬ, КОНКУРЕНЦІЯ, ЗОВНІШНІЙ РИНОДослідження внутрішнього та зовнішнього середовища підприємства на ринку FMCG