Берестень, Ю. В.Ю. В.Берестень2013-06-042013-06-042009http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/944Проблеми формування системи початкової освіти постійно знаходи-лись у фокусі громадської уваги менонітського соціуму, який намагався шля-хом надзвичайної концентрації інтелектуальних, фінансових та господарчих зусиль сприяти її всебічному становленню та розвитку. Ґенеза менонітсько-го віровчення, темпи та масштаб його поширення серед населення північ-них регіонів Західної Європи були об'єктивно зумовлені наявністю у пред-ставників даного релігійного руху елементарних освітянських навичок (вміння читати та писати), які були необхідні для раціонального тлумачен-ня біблійних та релігійних текстів. Поява розгалуженої освітянської системи в громадах менонітів була детермінована специфікою віровчення спільноти, її нагальними релігійними, церковними та громадськими потребами. Зазначимо, що меноніти розглядали шкільництво як один із засобів набуття «освічено-го благочестя».ukосвіта Катеринославської губерніїосвіта менонітських колонійРозвиток системи початкової та середньої освіти в менонітських колоніях Катеринославського повіту Катеринославської губернії (наприкінці ХІХ - на початку ХХ ст.)Article