Яковлєв, А. А.А. А.Яковлєв2024-08-022024-08-022024Яковлєв А. А. Моделі адаптивного управління якістю освітніх онлайн-послуг / Яковлєв А. А. // Інформаційні технології: теорія і практика : тези доповідей I (VII) міжнародної науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (Дніпро 20-22 березня 2024) – Дніпро : Свідлер А.Л., 2024. – С. 149-152.http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/167501З початком пандемії коронавірусу у 2020 році дистанційна освіта стала активно набирати вагу на світовому ринку освіти. Як приватні, так і державні навчальні заклади почали переходити на дистанційну форму освіти, а кількість користувачів масових освітніх онлайн-курсів продовжує зростати. Пандемія коронавірусу також торкнулася нашої держави, але, внаслідок відсутності великого досвіду роботи над ринком освітніх онлайн-послуг, державні освітні структури немає загальновизнаних критеріїв якості освітніх онлайн-послуг і знають, як правильно формувати процес навчання у такому режимі.ukмоделі адаптивного управлінняонлайн-курсиМоделі адаптивного управління якістю освітніх онлайн-послугArticle37.07