Думинська, Дар'я АндріївнаДар'я АндріївнаДуминська2021-09-302021-09-302021-06http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/15915369 сторінок, 10 рисунків, 4 таблиць, 26 інформаційних джерел, 3 додатки. Об’єктом дослідження є процес управління розвитком персоналу підприємства сфери торгівлі. Предметом дослідження є методичні засади та практичні аспекти управління розвитком персоналу торговельного підприємства. Мета дослідження ‒ узагальнення методичних основ і розробка на їх підставі пропозицій щодо забезпечення розвитку персоналу торговельного підприємства.ukТОРГОВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО, ПЕРСОНАЛ, ОЦІНКА ПЕРСОНАЛУ, МОТИВАЦІЯ, ПРЕМІЮВАННЯОбгрунтування методів управління персоналом комерційного підприємстваOther