Водяницька, ЄлизаветаЄлизаветаВодяницька2021-09-262021-09-262021http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/159044В інформаційно-аналітичному розділі наведена основна інформація про об’єкт дослідження, приклади бізнес-процесів, актуальні задачі і методи їх вирішення. У спеціальному розділі виконано реалізацію методів прогнозування і пошуку найкращої кількості каналів обслуговуванняМета дослідження: аналіз даних і прогнозування навантаження на коллцентр для підвищення ефективності праці кожного співробітника. Уникнення станів системі: простої, перенавантаження.Практична цінність роботи полягає у оптимізації навантаження на коллцентр і розрахунок оптимальної кількості працівників.Економічна ефективність: очікується позитивною завдяки розробці програмного забезпечення, яке дозволяє автоматизувати процес побудови прогнозу, і таким чином знизити витрати на персонал, а також скоротити час, необхідний для виконання операційukОПТИМІЗАЦІЯПРОГНОЗУВАННЯАНАЛІЗсистемний аналізмарковські процесиСистемний аналіз і оптимізація діяльності телекомунікаційної компанії на прикладі компанії ПрАТ "ВФ Україна "Пояснювальна записка кваліфікаційної роботи бакалавра студентки академічної групи 124-17-1 Водяницької Єлизавети Ігоревни спеціальності 124 - Системний аналізLearning Object