Довгань, СергейСергейДовганьШинкаренко, НатальяНатальяШинкаренко2016-03-032016-03-032015-10Довгань С.М., Шинкаренко Н.В. Виртуальные выставки – новые возможности марке-тинговых коммуникаций / С.М. Довгань, Н.В. Шинкаренко// Инновации в создании и управлении бизнесом : Материалы международной научной конференции преподавате-лей, сотрудников и аспирантов: сборник статей, Москва, 15-17 октября 2015 г. – М.: РУДН, 2015. – С. 25 – 29978-5-20906751-1http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/146909The features of industrial exhibitions compared with conventional. It is revealed that the virtual exhibition takes a significant number of restrictions: for organizer – scale, exhibition area and number of participants; for exhibitors – the size of exhibition, for visitors – geographical and time limitations of access to the exhibition. This will allow personalized relationship with each of the visitor, transforming all the marketing activities of the companyruArticle