Заїка, Л. А.Л. А.Заїка2021-11-172021-11-172012Заїка Л. А. Медіаграмотність та критичне мислення як напрямки освіти для сталого розвитку / Заїка Л. А. // Проблеми і перспективи інноваційного розвитку економіки України : Матеріали міжнар. науково-практичної конференції, 31 травня - 2 червня 2012 р., м. Дніпропетровськ / Редкол. О. І. Амоша та ін. ; Державний вищий навчальний заклад "Національний гірничий університет". – Дніпропетровськ : НГУ, 2012. – Т. 2. – С. 103-104http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/159412Критичне мислення виявляється сьогодні тією життєздатною перспективою розвитку «науки мислити», яка відповідає умовам ефективної життєдіяльності людини інформаційного суспільства. Студент, який критично мислить, здатен визначити проблему; перевірити та проаналізувати використану інформацію; врахувати альтернативні точки зору; синтезувати здобуті знання; зробити висновки та прийняти оптимальне рішення.ukмедіаграмотністьмедиаграмотностьінформаційно-комунікаційні технологіїинформационно-коммуникационные технологииінформаційне суспільствоинформационное обществозасоби масової інформаціїсредства массовой информацииМедіаграмотність та критичне мислення як напрямки освіти для сталого розвиткуArticle330.341.1