Федорова, Н. В.Н. В.Федорова2023-07-042023-07-042023Федорова Н. В. Реклама під час війни / Федорова Н. В. // «Наукова весна» 2023 : матеріали 13-ої Всеукраїнської наук.-техн. конф. студ., аспірантів та молодих вчених, Дніпро, 1-3 березня 2023 року– Дніпро : НТУ «ДП», 2023. – С. 366-367http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/163982На сьогодні реклама вже не просто повідомлення про певний товар, послугу чи виробника, а справжня художньо-артистична, словесна чи художня творчість. Рекламна діяльність знаходиться в постійному розвитку, набуває багаторівневості та багатофактурності, що в свою чергу зумовлює необхідність уточнення ряду законодавчих дефініцій, що не цілком відповідають реаліям сучасного ринку рекламних послуг.ukрекламарекламна діяльністьсучасний ринок рекламних послугРеклама під час війниArticle347.775