Титаренко, НікітаНікітаТитаренко2023-01-192023-01-192021-06-11http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/162074Пояснювальна записка: 70 с., 30 рис., 11 табл., 2 додатки, 39 джерел. В кваліфікаційній роботі проаналізовано асортиментний портфель підприємства ТОВ «ЄВРОМІКС" на ринку парфумерії, а також виконано аналіз внутрішнього та зовнішнього середовища. Об’єкт дослідження: маркетинговий механізм, що формує асортиментний портфель підприємства. Мета кваліфікаційної роботи: удосконалення маркетингової товарної політики підприємства на ринку B2B. Положення, що захищаються: від ефективності роботи підприємства з асортиментом залежать усі економічні показники діяльності організації та її можливість конкурувати з іншими гравцями на ринку. Дана робота тісно пов’язана з курсовими та практичними роботами, що були виконані раніше. Практичне значення: інформацію отриману з даного дослідження доцільно використовувати для оновлення та товарного асортименту підприємства на ринку парфумерії. У роботі використано такі методи досліджень: BCG-аналіз, , ABC-аналіз, опитування, IFAS-аналіз, EFAS-аналіз, оцінка конкурентних переваг, PESТ-аналіз, SWOТ-аналіз.Пояснювальна записка: 70 с., 30 рис., 11 табл., 2 додатки, 39 джерел. В кваліфікаційній роботі проаналізовано асортиментний портфель підприємства ТОВ «ЄВРОМІКС" на ринку парфумерії, а також виконано аналіз внутрішнього та зовнішнього середовища. Об’єкт дослідження: маркетинговий механізм, що формує асортиментний портфель підприємства. Мета кваліфікаційної роботи: удосконалення маркетингової товарної політики підприємства на ринку B2B. Положення, що захищаються: від ефективності роботи підприємства з асортиментом залежать усі економічні показники діяльності організації та її можливість конкурувати з іншими гравцями на ринку. Дана робота тісно пов’язана з курсовими та практичними роботами, що були виконані раніше. Практичне значення: інформацію отриману з даного дослідження доцільно використовувати для оновлення та товарного асортименту підприємства на ринку парфумерії. У роботі використано такі методи досліджень: BCG-аналіз, , ABC-аналіз, опитування, IFAS-аналіз, EFAS-аналіз, оцінка конкурентних переваг, PESТ-аналіз, SWOТ-аналіз.ukУДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ТОВАРНОЇ ПОЛІТИКИ, АНАЛІЗ, МАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГІЯ АСОРТИМЕНТУ, РИНОК В2В , ПАРФУМИУдосконалення маркетингової товарної політики підприємства на ринку B2B