Дашковського Сергія Володимировича2022-10-152022-10-152022-01http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/161658Пояснювальна записка: 85 стор., 28 рис., 3 табл., 34 джерела, 4 додатки, презентація PowerPoint. Об’єкт дослідження: процес діяльності органів прокуратури зі зверненнями громадян. Мета роботи: вдосконалення методичного підходу до організації діяльності органів прокуратури зі зверненнями громадян. В роботі обґрунтований методичний підхід до управління зверненнями громадян до органів прокуратури, що передбачає фільтрацію цих звернень за критерієм їх релевантності до актуальних функцій органів прокуратори. У першому розділі проаналізовані теоретичні засади організації роботи органів прокуратури зі зверненнями громадян. Визначена сутність звернень в контексті діяльності органів прокуратури. Обґрунтовано мету, об’єкт та завдання магістерського дослідження. У другому розділі проведено аналіз діяльності органів прокуратури, оцінена динаміка та результати їх діяльності. Проаналізовано процес роботи з особистого прийому на прикладі Нікопольської окружної прокуратури. Визначені особливості поточної організації робіт зі зверненням громадян. У третьому розділі визначений спосіб вдосконалення організації діяльності органів прокуратури зі зверненнями громадян. Оцінені чинники ефективності роботи прокурора. Визначено спосіб запобігання зверненню громадян до органів прокуратури з нерелевантних питань.ukОРГАНИ ПРОКУРАТУРИ, ЗВЕРНЕННЯ ГРОМАДЯН, ОРГАНІЗАЦІЯ ДІЯЛЬНОСТІ ПРОКУРАТУРИ ІЗ ЗВЕРНЕННЯМИ, ВИТРАТИ РОБОЧОГО ЧАСУ, ЧИННИКИ ЕФЕКТИВНОСТІ РОБОТИ ПРОКУРОРА, СТЕЙКХОЛДЕРИ, ПРАВОВА КОМПЕТЕНТНІСТЬ ГРОМАДЯНВдосконалення організації діяльності органів прокуратури зі зверненнями громадянOther