Збираник, Ю. В.Ю. В.Збираник2023-10-062023-10-062018Збираник Ю. В. Розбудова інституційної спроможності комунікаційних підрозділів органів публічного управління у контексті впровадження маркетингових комунікацій / Збираник Ю. В. // Теорія та практика публічної служби : матеріали наук.-практ. конф., Дніпро, 21 грудня 2018 р. – Дніпро : ДРІДУ НАДУ, 2018. – С. 222-224http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/165018Інструменти маркетингової комунікації покликані підтримувати процеси публічного управління у напрямку забезпечення потреб та інтересів як окремих громадян та і усього суспільства. Публічне управління перебуває у стані перманентної трансформації, удосконалення у напрямку більшої відкритості до змін, до подальшої соціалізації, орієнтації на потреби громадян і суспільство. Соціально-орієнтоване управління стає першочерговим етапом розвитку публічного управління, та разом з тим, впровадження елементів маркетингових комунікацій, може стати викликом у процесі реформування публічного управління.ukмаркетингові комунікаціїпублічне управлінняперманентна трансформаціясоціально-орієнтоване управлінняРозбудова інституційної спроможності комунікаційних підрозділів органів публічного управління у контексті впровадження маркетингових комунікаційArticle35.08