Хожило, І. І.І. І.ХожилоБородін, Є. І.Є. І.БородінШевцов, В. Г.В. Г.Шевцов2023-04-112023-04-112020-04Хожило І. І. Обласна стоматологічна поліклініка як суб’єкт управління в умовах реформування медичної галузі: нові функції та завдання / І. І. Хожило, Є. І. Бородін, В. Г. Шевцов // Право та державне управління. – 2020. –№ 4. – С. 292-300.http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/162919У статті розглянуто актуальні питання управління у сфері охорони здоров’я на регіональному рівні, зокрема досвід Дніпропетровської області в організації надання стоматологічної допомоги населенню в умовах децентралізації влади та реформування медичної галузі. Здійснено аналіз основних засад заснування, розвитку та організаційних змін в історії обласної стоматологічної поліклініки. Визначено, що активний розвиток стоматологічної служби України в контексті європейських та світових стандартів стоматологічної допомоги розпочався після 2002 р. із прийняттям спеціалізованої національної програми.In this Article topical issues of administration in the field of health care at the regional level, particularly, the experience of Dnipropetrovsk Region in the organization of rendering dental care to people under decentralization of power and healthcare industry reforming have been considered.ukдержавне управління у сфері охорони здоров’яоргани місцевого самоврядуванняобласна радафункції управління охороною стоматологічного здоров’яобласна стоматологічна поліклінікамедична реформаpublic administration in the field of health carelocal authoritiesfunctions of dental health care administrationОбласна стоматологічна поліклініка як суб’єкт управління в умовах реформування медичної галузі: нові функції та завданняArticle351.77