Сорока, І. В.І. В.СорокаВагонова, О. Г.О. Г.Вагонова2024-05-282024-05-282024Сорока І. В. Стратегія розвитку як фактор підвищення конкурентоспроможності підприємств / Сорока І. В., Вагонова О. Г. // «Наукова весна» 2024 : матеріали 14 Міжнародної науково-технічної конференції аспірантів та молодих вчених, Дніпро, 27-29 березня 2024 року. – Дніпро : НТУ «ДП», 2024. – С. 407-408http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/167007В сучасних умовах здійснення підприємницької діяльності запорукою ії успіху, стабільності і процвітання, а також зростання прибутковості є конкурентоспроможність підприємства. Вперше здатність підприємства отримувати прибуток за допомогою створення конкурентоспроможного товару виділив М. Портер, який визначив конкурентоспроможність підприємства як «змагальну здатність здійснювати свою діяльність в умовах ринкових відносин і отримувати при цьому прибуток, достатню для науково-технічного вдосконалення виробництва, стимулювання працівників і підтримки працівників (їх роботи) на високому якісному рівні» [1]. Конкурентоспроможність підприємства ‒ здатність до виробництва та реалізації швидше, дешевше, товарів вищої якості ніж конкуренти, продавати в достатній кількості, при високому технологічному рівні обслуговуванняukстратегія розвиткуконкурентноспроможністьСтратегія розвитку як фактор підвищення конкурентоспроможності підприємствArticle338.1:330.3