Приходько, В. В.В. В.ПриходькоСалов, В. О.В. О.СаловЧернігівська, С. А.С. А.ЧернігівськаВілянський, В. М.В. М.Вілянський2021-02-172021-02-172016Реформа фізичного виховання бакалаврів у вітчизняній вищій школі (компетентнісний підхід) : монографія / В. В.Приходько, В. О.Салов, С. А.Чернігівська, В. М.Вілянський; М-во освіти і науки України, Держ. вищий навч. заклад "Нац. гірн. ун-т". - Дніпропетровськ : НГУ, 2016. - 321 с978–966–350–598–5http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/157503Розкрито концепцію реформи вузівської навчальної дисципліни «Фізичне виховання» згідно з вимогами компетентнісного підходу. Реформа має сприяти становленню студентів і випускників вузів як фізкультурно-діяльних особистостей і будівничих власного здоров’я. Особливу увагу приділено показу внутрішніх механізмів опанування особою цінностями фізичної культури та здоров’я, сучасним педагогічним формам, методам і педагогічним технологіям формування компетентностей студентів з фізичного виховання шляхом їх непрофесійної фізкультурної освіти. Подано результати проведених авторами педагогічних експериментів із апробації описаної концепції та розроблених ними педагогічних технологій. Призначено науковцям, аспірантам, викладачам вищої школи, може стати у пригоді бакалаврам інженерних, економічних та інших спеціальностей у процесі опанування компетентностями з фізичного виховання. Буде корисною також студентам магістратури за фахом «Фізична культура і спорт» для сприяння та якісного освоєння дисципліни «Фізичне виховання» щодо посилення її освітньої складової.ukфізичне виховання студентівфізична культураРеформа фізичного виховання бакалаврів у вітчизняній вищій школі (компетентнісний підхід)Monograph796.011.3:378.14