Вернер, І. В.І. В.ВернерПисьменкова, Т. О.Т. О.ПисьменковаЛогінова, А. О.А. О.Логінова2019-11-302019-11-302019Методичні рекомендації для самостійної роботи студентів при проектуванні взаємодії об’єктів з дисципліни «Проектування взаємодії та рендерінг виробничого обладнання» Частина ІІ «Проектування взаємодії» для студентів спеціальності 132 Матеріалознавство / упоряд. І. В. Вернер, Т. О. Письменкова, А. О. Логінова // – Дніпро: НТУ «ДП», 2018. – 68 с.http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/154602ЗМІСТ Вступ…………………………………………………………………… 4 Лабораторна робота № 1 ……………………………………………… 5 Лабораторна робота № 2 ……………………………………………… 8 Лабораторна робота № 3 ……………………………………………… 12 Лабораторна робота № 4 ……………………………………………… 15 Лабораторна робота № 5 ……………………………………………… 21 Лабораторна робота № 6 ……………………………………………… 30 Індивідуальне завдання ……………………………………………….. 67 Література……………………………………………………………… 68Стрімкий розвиток суспільства зумовлений зростанням обсягу інформаціїта удосконаленням технологій, призвів до появи ряду нових професій. В кожній галузі діяльності вимоги до фахівців зростають, висуваються додаткові компетентності які потребують активної взаємодії багатьох учасників та обєктів процесу. Творчість та інноваційність є важливою складовою будь-якого процесу. Конструювання не є виключенням, а навіть має в основі діяльності творчий процес, що спонукає до пошуку нових підходів, дій та результатів. Спираючись на вище зазначене розуміємо. що підготовка фахівців вимагає суттєвих змін. У освітніх стандартах спеціальності 132 Матеріалознавство до фахівців з вищою освітою на ряду з фаховими компетентностями висувається ряд додаткових компетентностей які необхідні у будь-якій сфері діяльності, як професійній так і побутовій. Створення функціональних і ергономічних предметів, естетично приємний зовнішній вигляд виробу, підвищення енерго- та ресурсозбереження під час виробництва та використання предмета, проектування безпечних для людини і навколишнього середовища речей, створення інтуїтивно простого у використанні обладнання – всі ці критерії нового продукту вимагають від сучасного інженера не тільки професійних навичок, а й широку уяву і тонке естетичне бачення. Дисципліною «Проектування взаємодії та рендерінг виробничого обладнання» забезпечуються результати навчання наведені в освітній програмі підготовки бакалаврів за спеціальністю 132 Матеріалознавство – здатність доносити інформацію, ідеї, проблеми, рішення та власний досвід; застосовувати до рішення прикладних задач дизайнерські методи обробки та донесення інформації.ukМетодичні рекомендаціїПроектування взаємодіїрендерінгМатеріалознавствоМетодичні рекомендації для самостійної роботи студентів при проектуванні взаємодії об’єктів з дисципліни «Проектування взаємодії та рендерінг виробничого обладнання» Частина ІІ «Проектування взаємодії» для студентів спеціальності 132 МатеріалознавствоLearning Object