Рожепа, В. М.В. М.РожепаФещенко, М. С.М. С.ФещенкоПолонська, О. А.О. А.Полонська2020-05-062020-05-062019Рожепа В. М. Визначення глибинних показників високотемпературної хімічної корозії вуглецевої сталі / Рожепа В. М., Фещенко М. С., Полонська О. А. // Наукова весна – 2019 : матеріали Х Всеукраїнської науково-технічної конференції студентів, аспірантів і молодих вчених (Дніпро, 25-26 квітня 2019 року). – Дніпро : НТУ «Дніпровська політехніка», 2019. – Т.10. – С. 25-27.http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/155258Переважна більшість деталей рухомого складузалізниць виготовлена з різних марок вуглецевої сталі. Сталі, які містять від 0,7 до 0,82% вуглецю, в основному використовуються для виготовлення рейок (P-50 та P-65 ), бандажів для колісних пар і суцільнокатаних колісних пар, осей для колісних пар та в шестернях зубчатої передачі тягових двигунів. Як відомо, більшістьметалів при високих температурах нестійкі по відношенню до кисню: на їхній поверхні утворюються оксидні плівки, що значною мірою знижують корозійну стійкістьметалів і сплавів. Отже деталі та вузли вагонів і локомотивів, що зазнають тертя та нагріваються до високих температур, піддаються корозійному руйнуванню. Дослідження корозійних процесів, вивчення факторів впливу на процес та пошук ефективних засобів захисту від корозії залишається надзвичайно актуальним.ukхімічна корозіяхимическая коррозиявуглецева стальуглеродистая сталькорозійне руйнуваннякоррозионное разрушениеВизначення глибинних показників високотемпературної хімічної корозії вуглецевої сталіArticle620.197