Константинов, АртемАртемКонстантинов2024-01-052024-01-052023-12-08http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/165714В кваліфікаційній роботі проаналізовано: теоретичний матеріал про формування збутової стратегії, аграрний сектор ринку України та Світу, маркетингові та економічні показники ФГ «Фостаченко», дані опитувань та вітчизняну і закордонну літературу, які описують підходи до формування збутової стратегії. Об’єкт розроблення: збутова стратегія аграрного підприємства «ФГ Фостаченко». Мета кваліфікаційної роботи: дослідження теоретико-методичних засад щодо формування збутової стратегії і розробка практичних рекомендацій стосовно впровадження елементів стратегії в аграрному підприємстві. Положення, що захищаються: дослідження аграрного сектору ринку на прикладі підприємства ФГ «Фостаченко» дозволило виокремити основні напрями розвитку збутової стратегії аграрного підприємства. Інформація щодо впровадження: результати дослідження будуть використані ФГ «Фостаченко» задля підвищення прибутку та оптимізації виробництва та збуту. Взаємозв’язок з іншими роботами: результати роботи можуть бути використані на аграрних підприємствах України. Робота має застосування у сфері інноваційного маркетингу в аграрній галузі. Соціально-економічна ефективність роботи полягає у підвищенні ефективності та прибутковості збуту аграрної продукції в умовах воєнного стану. Висновки, пропозиції щодо розвитку об’єкта розроблення: удосконалення методів, процедур і механізмів формування та провадження збутової стратегії та маркетингової роботи аграрного підприємства у нестійких умовах воєнного стану. У роботі використано такі методи досліджень: PEST-аналіз, SWOT-аналіз, глибинного інтерв’ю, якісний метод.ukЗБУТОВА СТРАТЕГІЯ, ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ, АГРАРНИЙ РИНОК, АНАЛІЗ ЕФЕКТИВНОСТІ, НАПРЯМ РОЗВИТКУ, РИНКОВІ СЕГМЕНТИ, СТЕЙКХОЛДЕРИ, ТЕОРІЯ ФОРМУВАННЯФормування збутової стратегії аграрного підприємства в умовах воєнного стануArticle