Монтова, Світлана АндріївнаСвітлана АндріївнаМонтова2020-08-102020-08-102020-06Монтова С.А. Формування маркетингової стратегії виробничого підприємства (за матеріалами ТОВ «ОРМА-ОЛІМП») / С.А. Монтова. – Д. : НТУ «ДП», 2020. – 81 с.http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/155944Кваліфікаційна робота ступеня бакалавр напряму підготовки 0306 Менеджмент, НТУ «Дніпровська політехніка», Дніпро, 2020. Об’єкт розроблення – процес формування маркетингової стратегії виробничого підприємства. Мета кваліфікаційної роботи – теоретичне обґрунтування та розробка практичних рекомендацій щодо формування маркетингової стратегії виробничого підприємства. Основні результати кваліфікаційної роботи бакалавра полягають у такому: проаналізовано маркетингові стратегії в діяльності підприємств; досліджено алгоритм вибору маркетингової стратегії підприємства; з’ясувано особливості формування маркетингової стратегії підприємства; розглянуто організаційно-економічну характеристику підприємства; надано аналіз фінансових показників діяльності підприємства; проаналізовано маркетингового оточення та зовнішньоекономічні зв’язки ТОВ «ОРМА-ОЛІМП»; запропонувано утворення зовнішніх маркетингових каналів у ТОВ «ОРМА-ОЛІМП» при формування маркетингової стратегії; розроблено заходи щодо складових рекламної стратегії виробництва двигунів та турбін та оцінено їх ефективністьКваліфікаційна робота ступеня бакалавр напряму підготовки 0306 Менеджмент, НТУ «Дніпровська політехніка», Дніпро, 2020. Об’єкт розроблення – процес формування маркетингової стратегії виробничого підприємства. Мета кваліфікаційної роботи – теоретичне обґрунтування та розробка практичних рекомендацій щодо формування маркетингової стратегії виробничого підприємства. Основні результати кваліфікаційної роботи бакалавра полягають у такому: проаналізовано маркетингові стратегії в діяльності підприємств; досліджено алгоритм вибору маркетингової стратегії підприємства; з’ясувано особливості формування маркетингової стратегії підприємства; розглянуто організаційно-економічну характеристику підприємства; надано аналіз фінансових показників діяльності підприємства; проаналізовано маркетингового оточення та зовнішньоекономічні зв’язки ТОВ «ОРМА-ОЛІМП»; запропонувано утворення зовнішніх маркетингових каналів у ТОВ «ОРМА-ОЛІМП» при формування маркетингової стратегії; розроблено заходи щодо складових рекламної стратегії виробництва двигунів та турбін та оцінено їх ефективністьukМАРКЕТИНГ, МАРКЕТИНГОВІ ЦІЛІ, МАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГІЯ, ВИДИ МАРКЕТИНГОВИХ СТРАТЕГІЙФормування маркетингової стратегії виробничого підприємства (за матеріалами ТОВ «ОРМА-ОЛІМП»)Marketing strategy formation at a manufacturing enterprise (based on the materials of LLC “ORMA-OLIMP”)Other