Коротницька, А. М.А. М.КоротницькаСвіжевська, С. А.С. А.Свіжевська2021-11-162021-11-162012Коротницька А. М. Практика і проблеми залучення студентів та роботодавців до оцінки якості вищої освіти / Коротницька А. М., Свіжевська С. А. // Проблеми і перспективи інноваційного розвитку економіки України : Матеріали міжнар. науково-практичної конференції, 31 травня - 2 червня 2012 р., м. Дніпропетровськ / Редкол. О. І. Амоша та ін. ; Державний вищий навчальний заклад "Національний гірничий університет". – Дніпропетровськ : НГУ, 2012. – Т. 2. – С. 99-100http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/159398Як показує світовий досвід, рівень освіченості населення має вирішальне значення для успішності реформ, але реформ дійсно спрямованих на підвищення якості освіти, в яких беруть участь всі зацікавлені сторони. Оскільки кореневе поняття «освіта» поширюється і на «освіта» як результат (освіченість), і на «освіта» як освітній процес, що дозволяє одержати необхідний результат, то і поняття «якість освіти» відноситься і до результату, і до процесу і тому в якості зацікавлених сторін виступають: держава (органи управління освітою); освітня установа; викладачі з робочими програмами; студенти та їх батьки; підприємства, установи (роботодавець).ukпідвищення якості освітиповышение качества образованиянавчальний планучебный плансистеми соціального партнерствасистемы социального партнерствамаркетингові дослідженнямаркетинговые исследованияПрактика і проблеми залучення студентів та роботодавців до оцінки якості вищої освітиArticle330.341.1